Aliceindunyasi Merhaba. Istanbulda mı yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Bezmiâlem Vakıf Üniversitesi Hastanesinde yaklaşık 2.5 yıl çocuk yoğun bakımda çalışan hemşire ve anne adayı olarak size gözüm kapalı reflü yatağı derim. Çünkü biz dikkat etmediğimiz an kusma ihtimalleri çok yüksek ve doğru olanı rakamını tam hatırlamasam da kesinlikle açılı yatması. Profesörümüz Kanada da yaşamış bi adam olarak tek takıntısı buydu ve bas bas bağırırdı pozisyon icin. Yine de siz bilirsiniz tabii. Başlığı görünce direk o günleri hatırladım ve size de söylemek istedim