Merhaba arkadaşlar İzmir’de olup Ege Üniversitesi yada araştırma hastanesinde Doğum yapanlar var mı acaba ben Buca kadın Doğuma gidiyorum küçük tansiyonum yüksek diye doktorum doğumumu orda yapmamın tehlikeli olcanı söylüyor ya Üniversite has. yada araştırmaya gitmen gerekiyor diyor 🤦🏻♀️