Nurhan47 Seker hastasyım 31+5 şu ana kadar bebegım hep bir hafta önden gelıyordu bugun bır hafta gerıye düşmüş. Dıyet yapıyordum doktor tekrardan dıyetısyene yolladı.ıkı haftada 3 kilo vermısım.diyetisyen porsiyonlarımı arttırdı.Ama moralım cok bozuk bebeğim 1550 gram bebeğim için ne yapabilirim kilo alması gerekiyor .sekerım var hersey yasak🥺 ne yapıcam bılmıyorum önerilerinize ihtiyacım var siz neler yiyiyorsunuz.bebegı gerı olupta kılo alanlar nasıl beslendınız yazarsanız cok sevinirim 🙏🏻
Ekim22 Yıkarsa kalsın ben de diyet yapıyorum bakalım bu hafta ne der doktor çevremde herkes bebek beslenmes bu diyetle diyor diyet yapmak Zaten zor böyle daha zor oluyor 😔
Nurhan47 svdmm16 evet canım 15 haftalıkken basladım gunde bes ıgne oluyorum hep ondeydı ne olduysa bu hafta gerıye düştü 🥺
Kuzucukumsu Bende de gebelik şekeri var diyet yapıyorum protein ağırlıklı besleniyorum. Şeker un yasak meyve de kısıtlı biliyorsunuz. Ben protein ağırlıklı besleniyorum kaşar, köfte, beyaz ve kırmızı et, kuruyemiş, yoğurt kefir bol tüketiyorum
Nurhan47 Kuzucukumsu evet bende bunları tüketiyorum dıyetteyım dıyetısyen ne dedıyse uydum ıkı haftada uc kılo vermısım ve bebeğimde bır hafta gerıye düşmüş ınsallah toparlanır cok üzüldüm artık haftalık gel dedı doktorum bakalım Perşembe tekrar gıdıcem o zamana kadar kılo alır umarım 🙏🏻
svdmm16 Nurhan47 kilonuZu korusaymış bari 😕😕 diyetisyen yanlış yapmıs gibime geldi hamile insana zayıflatacak diyet verilmez diye okudum hep üzülme canım toparlar bebeğinde beslenmeyi değiştirince
Kuzucukumsu Nurhan47 porsiyonlarınız mı küçük acaba? Ben de ilk haftada bir kilo vermiştim umarım sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimizi 🤲
Nurhan47 svdmm16 evet canım doktorumda dedi aksıne kılo alman gerekırken vermıssın dedı ınsallah toparlar