Hb4634 Merhaba kizlar sabah çatı muayenesi oldum doktor biraz leke gelebilir demişti ama eve geldim camasirim batmış şimdide lavaboya gittikçe hala geliyor bu kadar uzun sürmesi normalmi bide bu gelen nişan mi
casminnss Hb4634 bende dün çatı muayenesi oldum ve aynı dediğiniz gibi eve geldiğimde çamaşırım kirlenmişti. Akşama kadar az az devam etti lavaboya gittikçe bende merak ettim şuan.. ama şuan yok denecek kadar az leke oluyor
canserko Hb4634 genelde vakti geldiyse, dr lar catı muayenesi ile dogumu baslatıyor :) benim nişanım krem renkteydi; herkeste farklı oluyor
Emirinannesi34 Hb4634 2 hafta oldu aynını yaşadım 2 gün ara ara sürdü durdu. Oğlumun gelmeye niyeti yok
Cilekkz-22 Hb4634 o kadar kanama normal değil bence sen yine doktoruna git bi iki damla neysede çamaşırım batmış diyosun hiç nırmal değil
casminnss canserko Peki dedikleri jel gibimiydi yoksa sümüksü kıvamdamıydı acaba. Bende şüpheleniyorum da muayeneden önce pecetede öyle bir görüntü ile karşılaştım ama önemsemedim pek 🤦🏼♀️😂
canserko casminnss benim hamileliğim boyunca hep akıntım olmuştu ama dogurdugum gün gelen akıntı pıhtı kan kıvamındaydı krem beyaz seklindeydi ve neredeyse bi yemek kaşığı dolusu kadardı, 3-4 saatt sonra da dogumum gerçekleşti :)
Parinas Hb4634 değişiyor o hemen olan da var haftalar sonra olan da. Benim bi hafta sonra olmuştu tam