Yasemiiin Ben granül kahveyi sütle yapıp içiyorum süt tozu katkı maddesini hiç olmazsa azaltmak adına. Türk kahvesi öneriyo doktorlar ama bu nescafeler katkı maddesi çok olduğu için çok önermiyolar. Siz de bu şekilde icebilirsiniz pek bi fark yok zaten bu şekilde içmenin de