Pelinzade Herkes icmis masalh ama canm kola o kdar zarali ki. Hani hamilelere değil normal insanlarada cok zararli kola. Ben normalde de hic icmem de hamilrlkten dolayi heralde bu gece rüyamda bylr nasil kola içiyorum anlatamam canm istedi heralde esimden iceyim yarm bardak dedm bi bağırdı bana hic yapmiycagi seyler 😀 bidaha canm hic kola istemedi zaten. Hele nescafe bagilmisiydim 4.5 ayda 1 kere ictim oda gizli 😏