esmerrmm 35+1 im çok sık duygu değişimi yaşıyorum gözyaşım gözümün hemen ucunda duruyor . Ama doğumdan korktuğum için hiç ağlamadım henüz . Her canlı gibi bizler de üreme yetisine sahibiz ve bir mucizeyi dünyaya getireceğiz böyle kutsal bir şey için korkudan değil ancak mutluluktan ağlayabiliriz 🥰 normal olmazsa sezaryanla bir şekilde doğuracağız yani yeter ki hem bizim hem bebeğimizin sağlığı olsun . Korkmayın siz çok güçlü bir kadınsınız 🌸