swdysnakbrk benim gebelikten öncede tansiyon düşüklüğü problemim vardı. Kasım ayında hamile kaldım. İlk aylar çok daha düştü başımı kaldıramadım yataktan. Kendinizi özellikle sabahları aç bırakmayın hemen kahvaltınızı yapın, şimdi bir de ekstra sıcaklar suyunuzu da içmeye çalışın. Bir de maden suyu seviyorsanız günde bir tane tüketim tansiyon yükseltiyor. Doktorum önermişti