Muzay Kızlar bebeğimde kollarında bacaklarında ve karnında 4 hafta gelişim geriliği var geçen ay 2 haftaydı bu ayki kontrolde 4 hafta olmuş. Daha 25. Haftamızdayız salı günü perinatolojiye gideceğiz. Edebileceğim dua okuyabileceğim sureler varmıdır bildiğiniz.
Mrvmndl Muzay ben genelde Meryem ve Yasin suresi okurum dinlerim , Ya Şafi zikrini bolca cekmelisiniz . Ya Mubdi zikrini . Euzu besmele . Ayetel kürsi , elham bunlardan bolca okuyabilirsiniz.
Beyzali Muzay cok cok gecmis olaun sebebini bulabildiler mi?benim 13.haftada plesantal.kanamam oldu iki uc hafta surdu sonra basladi gelisim geriligi nitfy testi ve amniyosentez oldum sukur temiz cikti ama suan 31haftadyz ve uc hafta geriden geliyr plesantal yetmezlikden korktuklari icin hastanede yatyrm simdilk sukur ii ama uc hafta kadar yatacagim yeterse plesanta die hergun bakiolar siz nasılsınız neden oldu cok geçmiş olsun 🌺❤️
Muzay Beyzali çok teşekkür ederim henüz bilmiyorum hiçbirşey kendi doktorum birşey söylemedi salı günü perinatolojiye gideceğiz umarım orada bi tedavi yöntemi vardır. Sizede çok geçmiş olsun rabbim şifa versin cümlemize inşallah
Beyzali Muzay Amin bende teşekkür ederim inşallah sizinkide bu haftalara gelir annesu uzulme onlar cok guclu inan kendi adima ben bebegumden gucsuzum heemn pes edyrm o her duruma ayak uyduryr bedenen inan seninkide oyle olacak inşallah muayaneden sonra yine yazin olu u merm ettim çok geçmiş olsun
Muzay Beyzali tabi yazarım inşallah iyi dilekleriniz dualarınız için çok teşekkür ederim Allah razı olsun dualarınızda benim bebeğime de yer verin 🙏
1_minik Muzay muz ye yumurta ye canım hergün … elini karnına koy ayetel kürsi ve nas felak oku belki nazara geliyorsundur…
Muzay 1_minik hergün yiyorum zaten canım sadece bebegimin beslenecegi şeyleri yiyorum artık ama gerileme ilerliyor sürekli. Allah cümlemize şifa versin