Mom62266 Benim 20 gün önce karaciğer enzimlerin yüksek çıkmıştı alt 63 ast 42 bugün tekrar kan tahlili yaptırdım artış da yok azalışta yok 63 de kaldı doktor bu sefer ultrason istedi korktum açıkçası sizden de ultrason istedi mi doktor
Snnrk Mom62266 benimde karaciğer enzimlerim yüksek çıkmıştı. Sağlık ocağındaki doktor korkuttu dahiliyeye gitmen gerekir diye. Kendi doktorum d vitaminini ve omega kullanıyordum onları bırakmamı 15 gün sonra tekrar tahlil yaptırmamı istedi. Ve gerçekten onları bırakınca düzeldi. Hala bir sıkıntı yok çok şükür
Pirayeada Mom62266 karaciğerde yağlanma var mı diye bakıyorlar. Karaciger önemli yağlı yemekten kaçının ben dikkat etmeye çalışıyorum.