rgk asena9 ben de ali ipek ten randevu aldım bu cuma gideceğim inşallah 580 mi 600 küsur mu dedi net hatırlamıyorum. gidenlerin çok memnun olduğunu biliyorum sadece. Bebeklerimiz sağlıkla gelsin inşallah
rgk asena9 randevumu 17 haftalık iken aldım, 21 de gideceğim bu arada. zamanınızı ona göre plânlayın gitmeyi düşünürseniz aşırı yoğun olduğunu biliyorum çünkü.