Eliza 38 haftalık hamileyim kendimi hep normale şartladım ama bugün doktorum bebeğimin boynuna kordon dolandığını sezeryan olmam gerektiğini Söyledi ben direttim ama riske giremem dedi bu şekilde normal doğumla yapan var mı ya da bu konu hakkında bileğisin olan ?
ArifeAhmet Eliza risk varsa sezeryan olun bence boynuna kordon dolanıp doğunca nefes sorunu yaşayan çok bebek var riske atmayın bebeğinizin ve sizin sağlığınız Doğum şeklinden daha önemli 😊
NekwaSultan Eliza canim bir arkadasim bebise 2 kez kordon dolanmis ve ters oldugu halde devlette normal dogum yapti. Devlete gorunmeni tavsiye ediyorum.
Eliza ArifeAhmet kesinlikle haklısınız önemli olan bebeğin saglıgı ama merak ettim bu şekilde Doğum yapan var mı die
DenizUsta Benim iki oğlumda boynuna kordon dolanmıştı normal Doğum yaptım doktorun tecrübesinede bağlı ıkınma dur dedıklerinde duyman lazım onlar sana dur dedıgınde durmazsan tehlikeli eğer doktorun sezeryana karar verdıyse ve öle uygun görüyorsa hakkında hayırlısı olsun ınsallah
SunaHakanKaraman Riske ne olursa olsum atma. Baskalarının ki yapılmıs olmus olabilir ama bu sende de aynı olacak değil. Senin ve bebeğinin sağlıgını daha önemli.