Kızlaaar bu bebekler neden gelmiyor 40 haftalık olduk ama ne sancı var ne bir belirti normal dogum istiyorum ama gelmek bilmiyor benim nazlı kızım sizde durumlar nedir son kontrolüm cumartesi günü sanırım sezeryan olacagım dogum yapan anneler bilgi verir misiniz