hhugur Hanımlar nasip olursa doğum Aralık sonunda olacak. Annem ve kayınvalidem bebek yorganı da alalım diyorlar ama ben kalın battaniye yeter diyorum. Sizce almalı mıyım yorgan?
Demir06 hhugur bence mevsime uygun uyku tulumu seçin,tog değerleri olan uyku tulumlarından.Doktorlar örtü tavsiye etmiyor.Yün çok alerjik bebekler için,yorgan kullanacaksanız elyaf olabilir ama dediğim gibi örtü pek tavsiye edilmiyor