Pinar17 0 dk aç : 84,6 60 dk 75 gr ogtt ile : 161,5 120 dk : 108,9 Sonuçlarım bu şekilde tokluk 140 alti olması lazim diye okudum değerim yüksek mi sizce? 4ten sonra doktora da soracağım
Merkun Pinar17 ikinci değeriniz yüksek sınır 140. Doktorunuz muhtemelen diyet verecektir. Karbonhidrat ve meyveyi biraz azaltırsanız değerniz düşer inşallah
Kusciviltisi Pinar17 canım benimde sonuçlarım bugun çıktı aclık : 75 tokluk : 155 tokluk 108 doktorum bir sorun olmadığını söyledi sonuçlar normal dedi sanada öyle der yüksek ihtimal
Merkun Pinar17 bendede gebelik şekeri vardı ordan biliyorum. Ama dediğim gibi diyetle inşallah düzelir 😊
Pinar17 Merkun inşallah ya aslında tatli falan yemiyorum hiç aklıma bile gelmez ama meyve çok tüketiyorum sanırım o etkiliyor. Sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah 🙏
Mucize_ Kusciviltisi benimde tokluk 156 çıktı doktorum dahiliyeye yönleridirdi beni sizede iyi demiş benimde aklım karışt:)
Pinar17 Ilkayy evet sizin biraz yüksek gibi diyet verir muhtemelen sonrasında diyetle düzene girer diye düşünüyorum. Inşallah hepimizin hamilelik süreci güzel geçer. 🤗
Ilkayy Pinar17 inşallah canım zaten bu içirdiklerin icicek çıkartıyor. Onunda etkisiyle yükseliş fazla oluyor
Pinar17 Mucize_ sanırım 3 değere göre bir sonuç belirliyorlar, bende doktordan çıkınca yazarım tokluk değerimiz yakın çünkü.
Pinar17 Ilkayy evet sanırım öyle yaptirmasak da dert. Bakalım doktorum ne diycek burdan tekrar dönüş yaparim
Kusciviltisi Mucize_ evet bana 75 yaptı demek ki o yüzden normal gördü yüklenen şeker oranına belirleniyor. İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi💓
Pinar17 @Kusciviltisi Mucize_ @Ilkayy kızlar şimdi doktorumla konuştum gayet normal dedi değerlerime. 140 altı olması diye okumuştum dedim her gr için farklı dedi. 75 gr için normal dedi bilginiz olsun. 🍀