Minnakkurabiyeveannesi27 Kizlar normal de ben 21 temmuz adet tarihimdi fakat olmadı🥰 22 temmuz da Beta HCG değeri 1272 çıkmıştı 28 temmuzda ise bu değer 7575 e yükselmiş sizce bu yükseliş nasıl ideal mi
Selin12- Minnakkurabiyeveannesi27 hayırlı olsun hamilesiniz Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin
058elf Minnakkurabiyeveannesi27 doktora gidip keseyi görebilirsin canım bi süreden sonra yükselişin pek önemi olmuyo ☺️
sehrengiz_8 Minnakkurabiyeveannesi27 gayet güzel canım artık bhcg ölçtürmeyin randevu alın ve kese oluşumunu gözlemleyin
Sevgikaya1525 Minnakkurabiyeveannesi27 çok gzl yükselmiş kuzum doktora gittin mi muayene için rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsn hayrlı olsun☺️♥️
Minnakkurabiyeveannesi27 Selin12- Allah razı olsun yükseliş nasıl sizce normalde iki kat yükselmesi gerek felan diyorlar ama 6 gün önce 1272 6 gün sonra 7575 normal mi sizce
Selin12- Minnakkurabiyeveannesi27 Minnakkurabiyeveannesi27 ben 3000 deydi keseyi gördüğümde ondan sonra önemi yok dedi doktor bakilmasinin düşük tehlikesi olanlarda bakıyorlar
mcansu Minnakkurabiyeveannesi27 hemen hemen 5.5-6 haftalık hamilesiniz keseniz rahatlıkla görülür. 😇 Bende öğrendiğimde 7400lerdeydi beta değerim. İlla tam iki katı olmak zorunda değil. İki katından kasıt gözle görülür net bir fark olması.
Minnakkurabiyeveannesi27 058elf biz minnacık keseyi gördük ilk bebebgim düşükle sonuçlanmıştı doktorumuz beta HCG bir kez daha yaptır dedi o yüzden yaptırdım
Minnakkurabiyeveannesi27 Selin12- peki kalp atışını ne zaman duyabilirim beta HCG bin önemi var mı hafta durumumu önemli
058elf Minnakkurabiyeveannesi27 genelde kese görüldükten sonra hcg değerinin önemi olmuyo kese de herhangi bi sıkıntı yoksa tabi, bende 3900 le keseyi görmüştüm ondan sonra hcg bakılmadı
mcansu Minnakkurabiyeveannesi27 2 haftaya hemen hemen kalp atışı iyi bir usg de görülür. 😇 Zaten beta hcg ile haftası birbiri ile uyumlu şeyler.
Minnakkurabiyeveannesi27 mcansu teşekkür ederim programa göre şimdi 5+1 iz 🥰keseyi çok minik görmüştük ayın 26 sında 👶☺️
Minnakkurabiyeveannesi27 sehrengiz_8 Çok teşekkür ederim 9 Ağustos ta doktor randevumuz var doktor küçükte olsa keseyi gördük dedi inşallah 2 hafta sonra geldiğinde bebeği görürüz dedi o zaman gideceğiz 🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 058elf ayyy maşallah Rabbim size bağışlasın inşallah biz daha yolun başındayız rabbim o günleri bizlere de göstersin inşallah
sehrengiz_8 Minnakkurabiyeveannesi27 canım kese gördükten sonra bhcg ölçülmüyor boş yere iğne olmayın
058elf Minnakkurabiyeveannesi27 aminn aminn inşallah sağlıcakla almak nasip olsun🌸 zorlu olsa da hamilelik süreci doğum süreci kavuştuktan sonra hepsi bitiyo ayrı zorlukları başlıyo ama çok güzel bi duygu inşallah Rabbim isteyen tüm kadınlara yaşatsın annelik duygusunu 🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 sehrengiz_8 yok bende bir daha olcturmeyecegim doktorum bir kere daha baktır dediği için baktirmistim şimdi dört gözle kalp atışını bekliyoruz Allah’ın izniyle 💓