Bende hamileşikten önce oldu ve asla kabarmıyor ama kanatacak kadar kalınıyordu diz kapak yanlarıyla arkaları… Isırıkta yoktu. Doktor bi losyon verdi ama hamile değilsin değil mi diye üstüne basa basa sordu. 2. gün hiçbir şikayetim kalmadı… Ama şimdi hamilelik var ve doktora gidene kadar bence aloa vera sürsen iyi gelebilir. bi de açıkta kalsın terlemesin . Sık sık da duş al insallah gidene kadar biraz azalmıs olur gecmis olsun