ZZeynepP1903 Merhaba arkadaslar size birşey danısmak istiyorum ilk gebeliğim benim ve 12+5 günlük suan kasık agrılarım hep oluyor ara arada olsa sizce normal mi 🥺
Ltfe ZZeynepP1903 normal canım benimde olmuştu hala daha oluyor ben 20 haftalığım fazla hareket etme dinlen bir süre bana doktorum bunu söylemişti sadece
ZZeynepP1903 Ltfe zaten ilk haftalarımda düşük tehlıkem olmustı igne falan vuruldum ve suan hala progestan ılacına devam ediyorum dedipiniz gibi hep yatıs modundayım hiç iş bile yapmıyorum 🥺 çok teşekkür ederim yorumunuz için 🤲🏻