kelebekgelsin takvimden takip ediyorsanız yumurtlamayı yanılma payı çok yüksek bende takvimden takip ediyordum ayın 22.si yumurtlama olması gerekiyordu uygulamaya göre ovulasyon kullandım o ay ve ayın 17 sinde yumurtlama oldu iyiki ovulasyon kullanmışım yoksa kaciricaktim yumurtlamayı yani demek istediğim eğer uygulama bu tarihleri gösteriyorsa çok güvenmeyin.insallah tutar 👍💞