Burcu_NFUE Sorumun cevabi ye ic eglen mi yani? Bos yorum istemedim, basindan aynisi gecmis olanlardan tecrubesini paylasmasini istedim. Cevabinizda bir tecrubeye de yer vermemissiniz. Banane sizin hemsirelik tecrubenizden, simdi isinize gelince hemşireyim de bilmem ne. Madem hemsiresiniz, cok da engin bilgileriniz var konula alakali, benim bu sekilde cok hastam oldu cok normal demek var, bir de Allahtan cezani mi istiyosun diye ye ic otur demek var. Uslupsuz ve hic bir bilgi icermeyen yorumunuza boyle dik cevap alirsaniz sinirlenmeyin hic.