sumeyyed ben almadım iletişim numarası daha doğrusu hiç sormadım bırsey olunca hastaneden hemen ulasabılıyorum herkesın beklentısı farklı tabıı ben kendim sezeryanı hıc dusünmedıgım ıcın hep normal doğum uzerıne konuştuk arada bir korkup gozlerım dolarak yapamayacağım galıba dedıgım de de hep tesellı edip sen güçlüsün güzel düşün yapabılırsın neleri atlattın sağlıkla kucağımıza alacağız bebegımızı dıye moral veriyordu az kaldı ayın basında kontrolüm var Ağustos ortası yada sonu da doğumum ben hiç sorun yaşamadım ne olursa olsun hiç strese sokmadı dr um benım hep şunu yapacağız bunu kullan gel geçecek söyle olacak dıye yonlendırdı bende hep güvendim ona cok şükür hıc sıkıntı yaşamadım durumumuza göre tahlıllerı vs basen hastanede basen dışarı da yaptırdım hıc dert etmıyor böyle canım 🌸