12+6 günlük hamileyim. 1 haftadır karın ve kasik agrım var dr gittim dr ilaç verdi kesede biraz kanama var dedi gönderdi. ama bu ağrı dayanilicak gibi değil. alttan bıçak saplantısı gibi kramplarda giriyor ve kaşıklarım da yanma ve ağrı var. Bu haftalarda olup ağrı çeken var mi?