Zynpksmrekz İkiz anne adayları yada anneleri bebek arabası olarak ne alacaksınız yan yana olanlardan mı yoksa alt üst kademeli olanlardan mı? Çok kararsız kaldım ☺️
Selen37 Zynpksmrekz Canım ben ikiz yazdığını görmedim o yüzden baby plus canyon önerdim ama ikize olmaz o 😂🌺
Zynpksmrekz Selen37 teşekkür ederim yine de 😉baby plus aparatlı olanları var ister ayrı ister birleşik kullanılan ama onlar da çok pahalı 2 tane almak gerek 🤦🏼♀️☺️
ZumrutHanim Zynpksmrekz ust uste arkalı onlu olanlara baktim arkadaki bebek sıkışır nasil yedirip iciricem diue düşündüm sanki yanyana olan daha kullanisli
Zynpksmrekz ZumrutHanim bir de büyüdüklerin de alt üst zor olur bence ama bir kaç video izledim onları öneren çok var kafam karıştı 😀 bir de benim boyum kısa alt üst olanlarda kaybolurum görünmem herhal de 😀😀😀🤣🤣🤣