Salı rahatsızlandım biraz muayene oldum 31 haftalıktım gittiğimde tam ama ultrasonda 31 +5diyordu şimdi ben bugün ultrasona göre 32 ama adete göre 31 +2diyor benim doğumum hangisine göre gerçekleşecek anlamadim doktor da bisey demedi bebeğin gelişimi önde diyorlar