Aycan_03 2 kasım gibi görünüyor benim şu an için ama normal doğumu düşününce panik atağım tutuyor 🙈 düşünmemeye çalışıyorum. Ne var yani sezaryen olurum en fazla bana bakarlar diye kendimi teselli ediyorum.
mide yanması, nabız yüksekliği, şişlik, yorulunca bel ve karın ağrısı….