Keskinn07  [url=https://www.hizliresim.com/eqcj10v][img]https://i.hizliresim.com/eqcj10v.jpeg[/img][/url]
Keskinn07 goktugun_annesiii 8 haftanın ıcındeyım kese seklinden anlayanlar oluyor ya bazen o yüzden attım 😊 bide devlet ultrasonu bu kadar bozuk oluyor en iyisi özelde devam etmek
goktugun_annesiii Keskinn07 bencede ultrason makinesinden kaynaklı tatlım yazanlar da eminim onu diyecekler sıkma canını şimdiden 😅💙
Keskinn07 goktugun_annesiii makine eski bir makineydi özelde suan 8+2 olmam gerekiyor ama 26 sında devlete gittim 7+1 dedi 5 gün geriden soyledi sence normal mi makineden makineye farkeder mi en son adetim 28 mayıs
goktugun_annesiii Keskinn07 canım benimde ilk gebeliğim ondan pek bir bilgim yok bende yarın 16 haftalık oluyorum bana kalsa başka bir doktora daha gözüküp dogrulattir hem aklında şüphe kalmaz ♥️