Kızlar 35+2 hamileyim ama daha bebek için hangi krem veya losyonu almam gerektiğine karar veremedim . Bebek yağı almıştım fakat bebeğin cildinin nefes almasını engelliyor dediler bende onu kendime kullanıyorum . Siz ne aldınız acaba hangi marka yada alacaksanız