Kızlar merhaba 26+3 deyiz kontrole gittik bugün,hersey normal fakat bebegimin karin cevresi kucukmus protein miktarini arttir dedi doktor haftaya birdaha gel dedi. Şeker yüklemesinide yaptirdik bugün sonucunu bekliyoruz. Boyle bisey basina gelen var mi ?