Merhaba sevgili anne adaylari ve anneler. Ben 27 haftalik hamileyim ve dün basima bir sey geldi. Cok siddetli hapsirdim ve küloduma cok az da olsa idrar kacti. Sok oldum. Bu normalmi? Cok zaman son haftalar ve ya son ay olan bir sey diye duymustum ben daha 6 ayimi yeni dolduruyorum o yuzden endiselendim. Acaba erken dogum tehlikesi varmi? Bilgisi olan ve ya basina gelen varsa yazarsaniz sevinirim