caninsin90 Merhabalar herkeze suan 2 gebeligim ve ilkinde 38haftalikken gogusten sivi gelmeye baslamisti ama bunda 28 haftalik ta basladi bir kac yerde okudum erken dogum riski diye yazmislardi dogruluk payi varmi acaba?
meral1924 caninsin90 canım benimki daha erken gelmeye başladı ilk gebeliğim 4.ayda geldi önce sol tarafta sonra ikisinden geldi
[silindi] caninsin90 benden sıvı geldimi bilmiyorm fark etmedim ama göğüs uclarim beyaz beyaz pütür pütür olmuş dokunamadim öyle kaldı 4 gündür🤦🏻♀️
Selen37 caninsin90 20 +5 haftalığım 2 gün önce iki göğsümden de 3 4 damlaya yakın geldi su gibi bir sıvı. Doktorum normal olduğunu söyledi 🌺
minikcivcivim caninsin90 her gebelikde oluyor canim süt bezleri çalışıyor artık ayrıca ellemedigin.sıkmadigin sürece erken doğumu tetiklemez kendi halına bırak benimde oluyor sol göğsümden akmis sutyenimde iz yapmış oluyor ama hiç ellemiyorum ilm fark ettiğimde 24 haftaliktik şimdi 27 oldum. Kasik ağrısı da bebek baskı yapıyor olabilir canim🌸🌸
caninsin90 meral1924 anladim canim herhangi bir baska rahatsizliginjz oldumu ayni amda karinda kasilma ve ya adet sancisi gibi? 🙁
meral1924 caninsin90 yok canım benim akıntıdan sadece şikayetim vardı kasıklarda arada ağrı oluyodu ama o kadar şidetli falan dildi doktorum bana çok normal olduğunu soyledi
meral1924 [silindi] sıvı geldimi beli oluyo canım tişyürtünde südeyen de falan iz bırakıyo sarıyımsı açık renkli bir sıvı
caninsin90 [silindi] benimkide cok siyahlasti ve resmin ici aciyor buda erken dogumla ilgili bir sikayetmis ondan bir tereditt ettim canim
meral1924 [silindi] belki süt kanaların iltihap tutmuştur benimde beyaz bir tomurcuk var araştırdım süt kanalım iltihap tutmuş galiba belki seninde ondandır
meral1924 caninsin90 ahlakasi yok ya banada eltim dedi erken doğuma işaret eder özeldeki doktorada devlete de sordum bana gebelikte çok normal süt kanaların çalıştığı için dediler
caninsin90 meral1924 insallah canim tek istegim bu o yuzden ektradan ozen gosteriyorum ani Hareketlerime
meral1924 [silindi] benimkide erkek bu aralar bayan bir doktordan randevu alıp sorucam bende araştırdığım kadarıyala söylüyorum canım doktora daha sormadim
meral1924 caninsin90 kafana takma canım inşallah bişey yoktur ben 33+2 deyim bişey olmadı ayrıca akıntıda devam ediyo