Kubra411 Kızlar ben 19+3üm bel ağrılarım erken başladı birkaç fizyoterapist bana hamile pilatesine başlamam gerektiğini söyledi. Aranızda pilates yapan var mı acaba?
Nursalihdastan Ben yapıyorum yapabilirsin çok faydalı doktorunda yap demiş zaten . Haftada 2 gün 30 dk yeterli . Normal Plates gibi değil esneme tarzı hareketler yapılıyor genelde normal doğum teşvikleyici. Günlük 30 dk yürüyüş ile desteklerseniz süper olur