Allah yardımcın oldun canım ben ilk oğlumda bi tık yoktu 40+6 a kadar bekletti bide ilk doğumlar kolay olmuyor genelde erkek bebekler bekliyor baya sonra işte hafifi sancılarım vardı ama gelmek bilmedi yatışım yapıldı suni sancıyla doğurdum normal şükür 41+1 de düşün bu 2. Hamileliğimde bende beklemek istemiyorum sıcaklardan bunaldım bi oğlum var zaten 36 haftayım bende😒