Kizlar ben sezeryan doğum yapmak istiyorum normal doğum yapamam korkuyorum bıde gobegimde ameliyat izim var bobregimden olmuştum dikişlerim karnım büyüdükçe kızarıyor 37 haftagiz ama etrafımdakiler zorluyor sütun gelmez daha çabuk kalkarsın diye bir an önce doğurup şu sorundan kurtulmak istiyorum