Zeynep228 Kızlar doğum başlamadan önce kullanan varmı ya da doğum başlayınca mı kullanılıyor nasıl kullanılıyor bilen varmı
Selcanhakan Zeynep228 ben hastaneye gittiğimde doktorum doğum baslamis açılmayı beklicez dedikten sonra hemen koydum ve acilmada bi anda tabi Rabbimin taktiri ile hemen hizlanmisti. 💚
Elsu26 Zeynep228 sancıların başlayınca suya koyup Meryem suresini oku o açıldıkça seninde açılman olacak doğumunu yaptıktan sonra sudan çıkan o eski haline döndükçe sen de iyileşeceksin 😊 ben inanmamıştım ama arkadaşım yaptı ilk doğumuydu hastaneye tam açılmayla gitmiş ve yarım saatte doğurdu 😊 sende de işe yarar inşallah
kubratskya_ Zeynep228 doğum sancıları başlayınca bırakman gerekiyor yalancı sancılarda olmuyor bide doğumdan sonra sudan çıkarmayı unutmayın yoksa rahimin kapanmaz
Zeynep228 GLshkrasln acaba yapsak doğumu başlatırmı 😂 kaç gündür adet sancılarım var ama asla ilerlemiyor bu yüzden yapabilirmiyim diye merak ettim daha doğrusu ben yapamayacağım annem yapacakda
GLshkrasln Zeynep228 kız benim de öyle on gündür adet sancısı gibi oluyor hatta çoğu zaman vajinanın içine bıçak batıp çıkıyor gibi de oluyor o mahvediyor resmen🤦🏻♀️ cumartesi günü doktor randevusu var bakalım ne dcek ona göre bende suya koyup suyunu içeceğim artık nolacaksa olsun 38 hafta oldu aha dayanamıyorum sicaklardan🙄😂
Mehdisram Ben ilkinde yapmadım bunda duydum açılmamı kolaylaştırsın diye aldım araştırdım farklı farklı deneyimler okudum yapma fırsatım olursa yapacağım 36 haftalığım detaylı biri banada anlatsın burada bekliyim bari bende 😅
Zeynep228 Selcanhakan ben inanıyorum ya bu gece annem bi suya koysun bakalım eğer olmazsa doğum başldığında da koysun😂
Zeynep228 GLshkrasln ayy aynı durumdayız acaba doğum yakın olduğu için mi böyle ağrılar var anlamış değilim çok rahatsız ediyor beni 😭
Zmr_49 GLshkrasln nst girdiğiniz mi sancılarınız çıkıyor mu benimde ağrılarım bu şekilde 35+4 gittiğimde sancılar göründü doktor artık hazırlıklı ol dedi
GLshkrasln Zeynep228 en son ne zaman gttin doktora bebeğin kaç kg ben 36 dan beri gtmedim çok merak.edyrm 🙆🏻♀️
Zeynep228 GLshkrasln canım isveçte yaşıyorum ve burda maalesef bebeğin kilosuna bakmıyorlar sadece sağlığına bakıyorlar hiç öğrenemedim kaç kilo olduğunu doğumda öğrencem artık😂😂 sadece tek bildiğim sağlıklı 😂
GLshkrasln Zmr_49 en son 36 da gttim bişey demedi sancı görünüyor falan diye cumartesi tekrar gideceğim bakalım bu sefer kesin görünür ama