Barlas_mom Kızlar 4+4 görünüyor son regl tarihine göre doktor az önce kese görmediğini dış gebelik olabileceğini söyledi. Bu durum nasıl oluyor dış gebelik yaşayan var mı ? Nolur birşeyler söyleyin çok kötüyüm 🙈
Pembepanterr Barlas_mom Balımmmmm inşaAllah öyle değildir bir hafta daha bekle öyle git daha küçük haftan hemde bende sırf garanti oldun diye 6-7. Haftaya kadar bekleyeceğim işte 😊❤️ Hem senin değerlerinde güzel en son bana söylediklerini hatırlıyorum çünkü 🌸
Pembepanterr Barlas_mom Hem ben ilk gebeliğimde yanlış hatırlamıyorsam 5+3 tü sanırım o haftada görmüştüm ❤️
tatliayminaninannesi Barlas_mom dış gebelik diyebilmesi için pek bir neden göremedim ben. Değerlerin güzel artmış bence 4 haftada da kese görmek mümkün değil zaten hemen ümitsizliğe kapılma ben kesemi 5+3 de görmüştüm
Barlas_mom Sevenikikalp adete 3 gün kala silik çizgi gördüm kan verdim 112 çıktı sonra 3 gün sonra verdim 775 çıktı bir gün sonra 1168 çıktı bugün doktora gittim kese falan yok dedi tekrar kan istedi 🙈🙈
Sevenikikalp Barlas_mom güzel artmış sanki 1500 den 2000den sonra görünüyor kese belki daha gözükür canım içini ferah tut
Deletedmom23234 Barlas_mom Kuzum beta 3000 ve üzeri olunca kese gözüküyor. Doktor niye bu kadar erken karar vermiş anlayamadım doğrusu 🥺
Barlas_mom Pembepanterr doktor bu değerle görülmesi gerekirdi dedi bir yumurtam kiste dönüşmüş oda patlamış onu da gösterdi 🙈🙈
Barlas_mom Sevenikikalp bu değerle görülmesi gerekirdi dedi baya baktı yok dedi kistin olmuş o da patlamış dedi onu gösterdi sen tekrar bir kan ver dedi 🙈
Pembepanterr Barlas_mom Vajinal muayene yaptı mı çünkü 1000-3000 arasında vajinal ultrasonla anca görülebiliyor diye biliyorum ❤️
Pembepanterr Barlas_mom Kan sonucunu burdada haber ver canım inşaAllah güzelce yükseliş gösterir ve kesende görünür bu sıralarda 🌸
Ceylan_Toprak Barlas_mom 2 günde 1 kan vermeye devam et dış gebelik ciddi bir durum 1 hafta bekleyip hastaneye öyle gitmeyin
Barlas_mom Deletedmom23234 çünkü 2 gün önce 1168 di değer bugün o değerlere ulaşması gerekirdi vajinal ultrasonla görülmesi gerekirdi dedi göremedi 🙈
Barlas_mom tatliayminaninannesi dış gebelikte düzensiz mi artıyor beta hiç bilmiyorum ki çok kötüyüm ya 🙈 hayatım da ilk kez hamile kaldım
Deletedmom23234 Barlas_mom Tamam sen sıkma güzel canını 2 -3 gün daha bekle. Dış gebelikse iğne ile düşüyor. İleri derecede vakalarda ameliyata kadar yolu var maalesef. Ama haftan erken olduğu için basit bir işlem yapılacak. Korkma olur mu. Adet ağrısı gibi düşün 🙏🏻
Sevenikikalp Barlas_mom iki gün 1168 se evet bugün vajinalda kesin gözükmesi lazımdj. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 İki kez dış gebelik geçiren biri olarak
tatliayminaninannesi Barlas_mom evet düzensiz artıyo. Hem benim doktorum her zaman diyordu kese 6000 de görülür diye 🤷🏻♀️
Barlas_mom Deletedmom23234 yıkıldım resmen ya 🙈 napıcam bilmiyorum psikolojim bozuldu hiç beklemiyordum daha önce hamile bile kalmadım ki dış gebelik olabilir dedi ihtimal bile vermedi bu değere çoktan görülmesi gerekirdi dedi