Kızlar çok özür dilerim ama birşey sorucam 37+4 haftalık olduk salı günü ilk defa nst’de girdim ve sancım cikti ama ben hissetmiyordum aciklik vs.bisry yoktu asiri sert karnın dedi doktor yarın tekrar çağırdı benim size sorum bugün sabah kalktığımdan beri 2 defa büyük abdeste çıktım ishal felan da değilim niye böyle oluyor?