Zeysezer ezojuk ilk zamanlar 6-7 içiyordum fazlasını içme demişti şimdi biraz tiksinme geldi 12 hafta bitecek çok canım çektiğinde içiyorum
Oglannesi Bende günde 3 adet içiyorum yarın doktor kontrolüm var Bi sorucam sıkıntı olur mu diye benım bide eşim bilmiyor içtiğimi
incisu kubratskya_ yapma be kuzum 10 tane çok ben en az 1 tane içiyorum onda da vicdan yapıp yarısını atıyorum bebeklerimiz Allah muhafaza içerde ne halde oluyor biz sigara içerken 🙁
Yagmur_849884 ezojuk doktorum bana içilen ortamda bile bulunma dedi. Hamile kaldığım günden beri içmiyorum. İçmeyin surda 9 Ay dayanin
ezojuk Yagmur_849884 cok haklısın ama iste canım cok istiyor ilk 4 5 ay hic icmedm 6 ayıma yeni grdim ben
Eamanurakz Valla çok garip ama hamilelikten önce çok içmezdim arkadaş ortamında falan içiyodum ama son zamanlarda okadar canım istediki oturup aglıycak duruma geldim sordum 3 4 tane falan içiyorum günde