Kizlar ben kilolu hamile kaldim onunlami alakali bilmiyorum ama suan 17+2 haftalik olduk göbegimde cikmaya basladi ama cok tuhaf gözüküyor göbek deligimin hizasinda yanlara dogru cizgi seklinde iceriye gömülü karnim. Tam anlatamadim ama 😅 yani göbek deligimin alti farkli bir sey üstü farkli bir sey gibi duruyor cok cirkin ya nasil düzelir bu? 😂