Dilara11 2 gün önce 2.dozunu vuruldum. Sağlık ocağındaki ebe 3.dozunu bebek doğduktan 3 ay sonra vuracaz yoksa bu vurduğumuz 2 dozun bi anlamı olmaz dedi hatta aşı kartına da geleceğim tarihi de not olarak düştü