DH_08 merhaba Van da maalesef doktor sıkıntısı var hayat hastanesinde şuan tek doktor kaldığı için Yasemin hanım çoğu kişiye bakamıyor randevu bulunamıyor. Diğer lokman hekimde Hatice hanım biraz sert mizaçlı ve bahsettikleri gibi memnun kalmayabilirsiniz. Burcu hanımdan ben memnun kalmamıştım. Ben hayat hastanesinde Derya hanıma gidiyordum ama maalesef 32. Haftamda ortada kaldım memleketimde doğum yapacağım son kez Van’da muayene için emine bulut Ekici ye gittim lokman hekimde gayet memnun kaldım Van koşullarında gidilebilecek bir doktor. Çok tereddüt etmiştim farklı doktora gitmeye ama çok iyi bir kadın doktor memnun kaldım hatta ilk defa eşimi içeri alan birisi oldu eşimde girdi ultrasona baktık anlattı bize esprili kibar yaşı biraz büyük ve tecrübeli cana yakın birisi. Memleketime gitmeseydim direk onda doğum düşünebilirdim.