Mami Kizlar nişan gelmesi bir seferde cikar bitermi yoksa her tuvalete gittiginde hafif pembemsi bir rengin gelmesiyle devam edermi. Bu arada 38+2 oldum💙
Symhm Mami valla 36+5 te geldi nisanım sabah uyandım çamaşırımda adetin ilk olduğu zaman gibi koyu kırmızı kanama gece olmuş kurumuş sol belim de de adet sancısı gibi hafif ağrı vardı hastaneye gittik nst de şancı çıktı ama hala bekliyorum 😑😀
Rabia42 Mami benim dün geldi cnm 35+4 um sarı yumurta akı gibi jöle kıvamında bı saat arayla iki kez geldi ama sancı ve açılma yok
Mami Rabia42 sanciniz derken nereniz agriyor? Beninde kasiklarimdaki agri hic gecmiyor iki bacak arasi cok kötu surekli var agri.