Merhaba arkadaşlar 33+5 günlük hamileyim ama göbüşüm hiç çıkmadı başka bayanlara bakıyorum göbüşü önden gidiyor benimkinden fazla yani birde 3 hafta önce özele gittim bebeğin kilosu 1600 grm dı dün de SSK ya gittim oda 1600 grm dedi bende daha 3 hafta önce o kadar kilosu vardı hiç mi almamış dedim 1700 grm dedi sonra yani ben bu işten hiç birşey anlamadım kızlar yemediğim hiç birşey Yok ama niye böyle bebeğim sizde 😒