Kızlar yardımcı olun lütfen 39+6 olduk ama hala doğum belirtisi yok. Eşimin işinden dolayı gitmemiz lazım ama doğmadan gidemiyorun ben. Eğer dogmazsa eşimin cumartesi gitmesi lazım o gidince bende kayınvalidemde kalacam rahat edemiyorum eşim olmadan. Lütfen yardımcı olun ne yapmam lazım doğsun artık