dilaraakbulut Kevo ben gecen senne imperial spinal sezeryan oldum 2900 tl vermistim simdi 3500 civari
BusraUras Kevo ben 22gün önce Medicalpark Karadeniz Hastanesi Nebahat Nuhoğlu ile epidural normal doğum yaptım. 4000tl idi ücreti. Normal doğum 3200-3300 civarı sezeryan da 4600tl falandı. Doktordan doktora doğum ücreti değişiyor.
havvatolga Kevo bende karadenize gidiyorum ama acikcasi dogum fiyatlarını daha sormadim ufuk bey takipliyim
Cny34 BusraUras yaa tam da post açtım nasıldı acaba bende oraya gitmeyi düşünüyorum ama nasıl geçti süreç doktor yada doğum anı flan 34 haftalığım
havvatolga BusraUras epiduralli mi oldunuz nasil agri sizi hissettinizmi ben de ole istiyorum insallah olurum
-ilk-gebelik BusraUras nasıldı doğumunuz memnun kaldınız mı ben de nebahat hocaya gidiyorum 33. Haftamdayım
BusraUras Cny34 ben Nebahat Nuhoğlu’na gittim çok memnun kaldım. Doktordan tutun bütün ekibine kadar hepsi çok iyiydi ve ilgiliydi. Bir daha doğursam yine Nebahat hocaya giderim.
BusraUras havvatolga evet epiduralle normal doğum yaptım. Sancılarım gelince dayanamadım epidural aldım ondan sonrası çok rahat geçti ağrı sızı hissetmedim.
Cny34 BusraUras o doktoru da görüyorum bazen sadece kadın doktorlar sanki biraz daha soğuk geliyor gibi emin olamadım ama memnundunuz yani öyle mi 🥰🥰🥰😍😍 4000′e epidural normal mi yaptınız extra bişeler varmıydı fiyat olarak
Zeynepela1 İstanbul medikalpark da sezaryen olacağım 20 günüm var ve 6500 dendi şehirden şehire fark var demek ki
BusraUras Cny34 epidural normal yaptım ekstra bir şey yoktu. Dışarıdan soğuk gibi duruyor ama asla soğuk bir kadın değil çok ilgili. Ben memnundum en başından beri.
BusraUras -ilk-gebelik doğumum çok rahat ve kolaydı. Bende en başından beri Nebahat hocaya gittim. Doktordan tutun hemşiresine asistanına ebesine sağlık çalışanına kadar bütün ekipten çok memnundum.