3 gündür şiddetli bi poyraz var. Ve 2-3 gündür başım ağrıyo. Yeni aklıma geldi, acaba poyrazdan mı ağrıyo. Hava kurudu. burnumun içi acıyo kuruluktan. Acaba baş ağrısını tetikler mi. Biliyo musunuz acaba? Doktor parol içebilirsin demişti ama normalde pek ilaç içmeyi tercih etmem. Dün mecbur kaldım içtim. Bugün de içsem olur mu ki. Bu arada 36+2 deyim