yagmuurry1 dünden dolayı gidemediğim için bugün tekrardan randevum var ☺️ 38+1 haftalık hamileyim ☺️ çatı muayenesi olabilirim ama korkuyorum nasıl oluyor 🙈
Kdk yagmuurry1 benimde 3hafta sonra yapılacak 😅 kuyruk sokumu kemiğim de kontrol edilecek beni o daha çok korkutuyo😅
Kdk ecce_mommy nstye 32.haftada başladık. Çatı muayenesini de bir sorun sancı olmadıktan sonra 38.haftadan önce yapmayı düşünmüyorum dedi doktorum. Doğumu tetikleme ihtimali olmasın öncesinde diye.