Kizill Mericiik dun gittim son regl 12 hazirandi 6+4 olmaliydi ama ultrasonda 5+5 cikti karindan ve vajinal ultrasonla bakildi ikisinde de kalp atisi duyuldu ve goruldu🙏🏻
Mericiik Gamzedrsun hiç bir sebebi yok. Genetik test verdik daha sonra ve cok sükür hiç birşey cıkmadı. Herşey allahtan işte :)
Gamzedrsun Mericiik Benimde bir kimyasal ve bir kürtajım var kalp atışı duyulmadığı için doktorlar herhangi bir test yaptırmadı Şuan bende hamileyim haftaya gideceğim ilk kontörle mi beta hcg güzel çıktı ama korku içerisindeyim
Mericiik Gamzedrsun kötü şeyler yaşayınca insan her ne kadar bu sefer birşey olmayacak dese bile korkuya kapılıyor işte. İnşallah hepimiz güzel haberler alırız
belguzar_123 5+5 te kanamam olmuştu ve acilde kalp atışını dinleyemedik ama vajinal ultrason ile ekrandan görünüyordu kalbinin attığı o bile dünyalara bedeldi şimdi 13 haftalığız çok şükür inşallah sende görürsün duyarsın canım ❤️❤️
Guler93 Mericiik benim adet hesabına göre 6 haftalıktı ama ultrason 5 haftalık çıkmıştı sadece keseyi gördük. Ama herşey iyi tutunmuş falan dedi. Bir sonraki kontrole sanırım 15 20 gün sonra gittik o zaman tam adet tarihine göre çıktı haftası. Kalp atışını duyduk