Mericiik Ya bu beni çok korkutuyor işte 🥺 kesemizi gördük herşey Yolunda pazartesi günü gel bebeği görelim dedi. Hiç boş gebelik yaşamadım. Kimyasal gebelik yaşadım. Ama nedense ya bebeği görmezsem ya boş gebelikse diyorum içim içimi yiyor. Ne yapacam bilmiyorum. Sizde daha önce olmuşmuydu ? Belirtisi falan var mıydı ne bilyim içimin rahatlamasına ihtiyacım var