Geçen hafta hafif kanamam olmuştu . Tam 1 hafta önce çarşamba günü nişanım gelmişti . Dün akşamdan beri hafif hafif sancım vardı . Sabahtan beri 10 dakikada bir sancım vardı . Son 2 saattir 5 dakikada bire düştü. Belimden karnıma karnımdan rahmime doğru adet sancısı gibi çok keskin sancılarım var . Sancı olurken bi yandan karnımın alt kısmı öbek oluyo sertleşiyo. 5 dakikayı geçmiyo sancıların gelme sıklığı . 39+4 üz şuan . Salı günü kontrolüm vardı 1 cm açıklığım vardı . Hiç sancım olmuyodu normalde . Yalancı sancım da çok olmadı . Doğum sancılarımın geldiğini düşünüyorum. İlk gebeliğim o yüzden doğum sancısı nasıl olur bilmiyorum. Hastaneye gidicem ama eğer doğum sancısıysa direk yatırırlar. Suyum gelince Duşumu alıp kuranımı okuyup Meryem ana otunu suya koyup öyle giderim diye düşünüyordum sizce şimdi napmalıyım