Mrymmmmmm doktorunuza bi sorun kayısı çayı içebiliyosanız a101 den falan alıp için hemen hemen herkesin basına geliyor bebek büyüdükçe artıyor bu durum hemde demir ilacı da kabız yapıyo ben suan 37 haftalıgım kayısı cayını sordum içiyorm bir nebze de olsa rahatladım gibi allah yardımcımız olsun